Etter kamp: Sandnes Ulf - Levanger FK (cup)

Semifinalen røk etter kamptap lørdag kveld

1502 tilskuere, deriblant nesten 500 ivrige LFK-supportere, møtte opp på Østerhus Arena lørdag kveld for å støtte Levanger FK i kvartfinalen mot Sandnes Ulf.

Vi er utrolig takknemlige for den fantastiske innsatsen fra våre supportere, og en spesiell takk går til “Pollen-supporterne” som sørget for strålende stemning både før og under kampen!

Innherred var tilstede på vorspielet og under kampen. Disse artiklene kan leses her og her
Trønder-Avisa var tilstede under kampen. Denne artikkelen med flere kan leses her

Dessverre måtte en av våre nøkkelspillere, Adrian O. Teigen, stå over etter å ha pådratt seg en lårhøne på fredagens trening.

Sandnes Ulf fikk en tidlig ledelse etter bare 7 minutter, da Herman Kleppa satte ballen i mål. Dette sto seg også til pause.
I andre omgang gikk vi ut med mer offensivt spill og jaktet utligningen, men ballen ville ikke inn.

Våre supportere mente vi burde fått flere straffespark da hjemmelagets keeper gikk hardt inn i flere dueller, og traff både Arne Gunnes og Gabriel Andersen.

Dessverre var ikke marginene på vår side denne gangen.
På det 60. minuttet økte Alwande Roaldsøy ledelsen for Sandnes Ulf, og sluttresultatet ble 2-0.

Vi ønsker Sandnes Ulf lykke til videre i semifinalen!

Men nå retter vi blikket fremover mot de siste kampene i OBOS-ligaen.
Vi har viktige oppgjør foran oss, og vi trenger DEG på tribunen!

La oss fylle stadion, løfte laget vårt og kjempe sammen for hver eneste poeng.
Vi har fortsatt mye å spille for, og den 26.10.2024 er vi tilbake på hjemmebane klare for revansje.

Ta med venner, familie og alle du kjenner – nå mobiliserer vi alt og alle for å avslutte sesongen sterkt!