Håvard og Daniel er med videre!

Levanger FK Forlenger med Daniel Pollen og Håvard Kleven Lorentsen.

Levanger FK har sikret seg fremtiden ved å forlenge kontraktene til nøkkelspillerne Daniel Pollen og Håvard Kleven Lorentsen.
Pollen har signert en avtale ut 2026-sesongen og Lorentsen har fulgt etter med en liknende avtale.

"Jeg trives med folkene, gruppa, stedet Levanger og ikke minst trenerteamet. LFK har en gruppe som er sulten på suksess og jeg er stolt over å være en del av dette laget."
- Daniel Pollen

"Jeg håper at hele regionen kan samles om Levanger som den fremste fotballklubben på Innherred. Vi har en spennende tid foran oss og jeg ser frem til å være en del av dette laget."
- Håvard Kleven Lorentsen

"Daniel er den første spilleren vi har sikret en kontrakt med som strekker seg så langt frem i tid. Jeg blir rørt av hva dette betyr for klubben vår. Vi er veldig glade for at han blir med oss videre på reisen."
- Ole R. Jørstad (Styreleder)

"At Daniel og Håvard har forlenget kontraktene sine gir oss forutsigbarhet og sikrer at vi har to nøkkelspillere med videre. Deres engasjement og dedikasjon er uvurderlig for vår videre suksess."
- Per Verner Rønning (Hovedtrener)

Håvard og Daniel tar prat etter treninga 22.06.2024: